1. Головна
  2. /
  3. Прозорість закладу
  4. /
  5. Критерії оцінювання

Критерії оцінювання

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти НУШ


Орієнтовні вимоги  до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.

Орієнтовні  вимоги  до  оцінювання навчальних досягнень  та методичних рекомендацій  до оновлених програм.


Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі.


Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу.


Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів Нової української школи.

Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів (інтегрованих курсів) мовно-літературної освітньої галузі.


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку.

Освітня галузь “Мови та літератури”

українська мова

українська література

іноземна мова (англійська, німецька, польська, французька)

зарубіжна література


Освітня галузь “Суспільствознавство”

Історія (історія  України та Всесвітня історія)

основи правознавства


Освітня галузь “Мистецтво”

інтегрований курс “Мистецтво”

образотворче мистецтво

музичне мистецтво


Освітня галузь “Математика”

математика

алгебра

геометрія


Освітня галузь “Природознавство”

природознавство

біологія

географія

фізика

хімія


Освітня галузь “Технології”

трудове навчання

інформатика


Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура”

основи здоров’я

фізична культура

Захист України

Людям із порушенням зору