Бути підготовленим, досконало володіти матеріалом.
Щоб створити позитивну атмосферу, спілкуйтеся та посміхайтеся!
Використовуйте заохочувальні фрази: я допоможу тобі, спробуємо разом!
Правило перших 6 хвилин. Це головні хвилини уроку. Використовуйте їх для мотивації учнів. Пам’ятайте про різні види інтелекту та задійте всі можливості!
Вербальний ( через слова)
Логіка ( цифри, факти)
Просторово – візуальний ( образи)
Музичний (звуки)
Кінестетичний (рух)
Соціальний ( контакти)
Емоціійний ( відчуття)
Визначайте «мости для відступу» наперед. Якщо щось не виходить, то можна зробити по – іншому. Потрібен інший підхід.
Перевіряйте задоволеність учнів після кожного уроку. Отримуючи радість, ми зміцнюємося!
Дивіться на освіту очима дитини, тоді діти будуть прагнути вчитися! Немає переможців та переможених, коли ми вчимо дітей, ми поза конкуренцією, ми створюємо родину.
Зверніть увагу на те, що більшість успішних систем світу має спільні риси, мають спільні пріоритети:
- Створення середовища співпраці в колективі «В успішних школах, які мені доводилось відвідати, вірять, що саме цілеспрямована співпраця та професійний розвиток вчителів повинні перебувати в фокусі. В основі успішних шкільних організацій лежить переконання, що пріоритетними є ініціативи «знизу», а «згори» вчителі мають отримувати насамперед підтримку. У більшості цих шкіл вчителі витрачають на співпрацю та професійний розвиток стільки ж часу, скільки вони проводять у класі з учнями», пише Вілл Мінтон.
- Фокус на цінностях
Практично всі вчителі успішних освітніх систем наголосили на цінностях та навичках будувати відносини з іншими, освіта займає для них третє місце. На практиці це має такий вигляд: вчителі ставляться до учнів з повагою, і останні глибоко переконані, що школа розглядає їх як особистостей.
Така практика справляє значний вплив на моральний стан і учнів, і вчителів. Учні, які відчувають, що їх цінують, стають більш вмотивованими до навчання, а вчителі, усвідомлюючи, яку велику роль вони відіграють у формуванні цінностей, отримують справжнє задоволення від своєї роботи.
Звісно, це не означає, що зміст освіти знівельований через наголос на цінності. Ці школи демонструють високі успіхи в навчанні. Фокусування на цінностях аж ніяк не витісняє освіту, а лише доповнює її.
- Дайте учням владу
«Це працює, тому, що ми делегуємо відповідальність на своїх учнів, довіряємо їхнім високим очікуванням!», сказав директор школи зі Швейцарії.
Всі школи, які мають найвищі рейтинги, відрізняються між собою. Вони заглиблені в свої місцеві контексти та перебувають під пильним наставництвом своїх лідерів, кожен з яких унікальний. Але всі ці школи об’єднані трьома принципами, описаними вище, навіть у найвіддаленіших частинках світу. Разом вони символізують віру в людей та в те, що освіта складається з двох рівноцінних складових – досвіду та змісту